Akcję Jak Jeździsz, promującą odpowiedzialne i kulturalne zachowanie na drodze, Santander Bank Polska realizuje już od 2015 r. Projekt obejmuje przede wszystkim komunikację w mediach społecznościowych, ale także
organizację wydarzeń w przestrzeni miejskiej angażujących lokalne społeczności do udziału w akcji. Za pośrednictwem fanpage'a Jak Jeździsz, który obserwuje ponad 130 tys. osób i przy wsparciu ambasadora projektu, kierowcy wyścigowego Kuby Giermaziaka, internauci kilka razy w tygodniu mogą liczyć na ciekawe, merytoryczne przekazy związane z
użytkowaniem samochodu i bezpieczną jazdą oraz aktualne informacje drogowe. Przekazywane są porady dotyczące m.in. kultury jazdy, eksploatacji i wyposażenia samochodu, przepisów drogowych, pierwszej pomocy w razie kolizji i wypadku drogowego, prawidłowego przewożenia dzieci i techniki jazdy.
Projekt Jak Jeździsz Santander Bank Polska zdobył główną nagrodę w konkursie European Excellence Awards 2018, wyróżniającym wybitne osiągnięcia w dziedzinie komunikacji i public relations.